Vilkår og betingelser for handel med Dronetjek – Generelle betingelser

1. Planlægning, operationer og leveringstid

DroneTjek har ret til at planlægge operationer efter eget skøn for optimal effektivitet. Vind og vejr kan påvirke mulighederne for flyvning, og en aftalt flyvning kan således flyttes med kort varsel. DroneTjek er ikke ansvarlig for evt. spildtid dette måtte medføre hos kunden. Forventet leveringstid for rapporter er op til 3 uger efter flyveoperationen, men dette er ikke garanteret.

2. Betaling:

Betalingsbetingelser netto + 7 dage. Ved manglende betaling har DroneTjek ret til at tilbageholde data og rapporter. Der kan sendes rykker med gebyr efter gældende regler.

3. Adgang:

Kunden skal sørge for adgang til ejendommen, så piloten kan udføre operationen fuldt ud og sikkert.

4. Data og brugsret:

DroneTjek ejer og beholder rettighederne til de indsamlede data. Kunden opnår brugsret til dataene ved betaling af faktura.

5. Adgangsforhindring:

Hvis piloten forhindres i at få adgang til ejendommen, vil operationen blive afbrudt, og der pålægges et gebyr på 750 kr.

6. Kundens ansvar:

Kunden forpligter sig til at fremsende følgende via e-mail til info@dronetjek.dk:

  1. A) Godkendelse til overflyvning fra ejendommens ejer
  2. B) Bekræftelse af at beboerne er blevet informeret i henhold til ejendommens regler.

7. Tilbud:

I vores tilbud tager vi forbehold for trykfejl, slåfejl og generelle prisstigninger. Et tilbud bliver først til en bindende aftale, når vi godkender accept af tilbud givet.

8. Omfang af opgave:

Opgavens omfang er baseret på samtaler med kunden og tilgængelig data på krak.dk, Google Earth, Google Maps og Skråfoto. Skulle dette ikke stemme overens med virkeligheden på lokationen, vil prisen blive rettet til at reflektere de faktiske forhold, størrelser og omfang. Opgaven løses med udgangspunkt i faktiske forhold. Hvis der fx er træer, lygtepæle, andre bygninger eller objekter der forhindrer flyvning på nogle områder af opgaven, kan dette ikke altid medtages. DroneTjek forsøger altid efter bedste evne at inkludere så meget materiale som muligt.

9. Prisestimater:

Rapporter kan inkludere prisestimater på udbedring af faktiske opgaver. Disse priser er estimater, som er baseret på vores bedste skøn ud fra erfaring og gennemsnitsudregninger. Estimaterne er lavet på rapport-tidspunktet, og tager blandt andet udgangspunkt i korrekt og effektiv planlægning af opgaverne under optimale forhold. Priserne inkluderer moms. DroneTjek kan aldrig stilles til ansvar for, at de præcise priser kan opnås hos en leverandør/entreprenør.

Vilkår og betingelser for handel med Dronetjek for GENTJEK-aftale

Foruden ovenstående betingelser, gælder følgende forhold for GENTJEK-AFTALER.

1. Omfang af assistance:

DroneTjek yder rimelig assistance med projekter og entrepriser, begrænset til maksimalt 2 timer om året. Assistance omfatter følgende:

  • I årene med rapport vil tiden primært blive anvendt til gennemgang og planlægning baseret på rapporten, herunder indhentning af tilbud efter behov.
  • I årene uden rapport vil tiden blive anvendt til at gennemgå udført arbejde, hvis den udførende part fremlægger dokumentation. Arbejdet vil senere blive revideret af DroneTjek ved den næste rapport.

2. Opsigelse:

Aftalen er ikke bindende og kan opsiges af begge parter. Ved opsigelse afslutter aftalen efter betaling af førstkommende faktura.

3. Planlægning og operationer og leveringstid

DroneTjek har ret til at planlægge operationer efter eget skøn for optimal effektivitet og kan derfor ikke garantere, at operationerne altid vil blive udført på samme dato hvert år. Vind og vejr kan påvirke flyvetidspunktet, og det kan rykkes med kort varsel. DroneTjek er ikke ansvarlig for evt. spildtid dette måtte medføre hos kunden. Forventet leveringstid for rapporter er op til 3 uger efter flyveoperationen, men er ikke garanteret.

4. Betaling:

Den årlige betaling justeres årligt i overensstemmelse med nettoprisindekset. Betalingen sker én gang årligt på samme faktureringsdato hvert år. Betalingsbetingelser er 7 dage fra faktureringsdatoen.

5. Tilvalg af yderligere timer:

Det er muligt at tilkøbe yderligere timer ud over den inkluderede tid. Prisen for yderligere tid er 999 kr,- + moms pr. time.

6. Akutte tilfælde:

I tilfælde af akutte situationer kan dronen rekvireres til en pris af 999 kr,- + moms for at udføre et skadetjek.

7. Adgang:

Kunden skal sørge for adgang til ejendommen, så piloten kan udføre operationen fuldt ud og sikkert.

8. Data og brugsret:

DroneTjek ejer og beholder rettighederne til de indsamlede data. Kunden opnår brugsret til dataene ved betaling af faktura.

9. Adgangsforhindring:

Hvis piloten forhindres i at få adgang til ejendommen, vil operationen blive afbrudt, og der pålægges et gebyr på 750 kr.

10. Kundens ansvar:

Kunden forpligter sig til at fremsende følgende via e-mail til info@dronetjek.dk:

  1. A) Godkendelse til overflyvning fra ejendommens ejer
  2. B) Bekræftelse af at beboerne er blevet informeret i henhold til ejendommens regler.

11. Tilbud:

I vores tilbud tager vi forbehold for trykfejl, slåfejl og generelle prisstigninger. Et tilbud bliver først til en bindende aftale, når vi godkender accept af tilbud givet.

12. Opgavens omfang:

Opgavens omfang er baseret på samtaler med kunden og tilgængelig data på krak.dk, Google Earth, Google Maps og Skråfoto. Skulle dette ikke stemme overens med virkeligheden på lokationen, vil prisen blive rettet til at reflektere de faktiske forhold, størrelser og omfang.

Læs mere om vores ydelser

Er du i tvivl om priser på droneinspektioner?

Læs mere her - pris på droneinspektion

SPAR TID OG PENGE

Med DroneTjek kan du både spare penge og tid på en professionel inspektion. En droneinspektion går hurtigt, og der er ikke brug for lift eller stillads.

Vores priser er meget konkurrencedygtige, og vi garanterer, at du kommer til at spare endnu mere på droneinspektion af din ejendom.

FULDT OVERBLIK

Få leveret en rapport med det fulde overblik, så du kan tage den bedste beslutning.

Vi hjælper med at indhente priser fra vores uafhængige netværk af mere end 200 håndværkere inden for tag- og facadebranchen. På den måde er I sikre på at få de rigtige til at lave opgaven til den skarpeste pris.

EN GRØN LØSNING

Dronen gør det muligt at udføre inspektioner ved brug af langt færre ressourcer. Der er ikke behov for lift eller stillads, og dronen flyver kun på batteri. En droneinspektion er fremtiden.

Et droneinspektion fra DroneTjek skaber bund for at lave vedligehold i tide, så man bruger ressourcer dér, hvor det giver mening.

PLANLÆG VEDLIGEHOLD

DroneTjek leverer en rapport, som du kan bruge til at planlægge vedligehold med. Lav din driftsplan ud fra vores rapport, og sørg for at kritiske problemer bliver repareret i tide.

Ved at have det fulde overblik og planlægge præventivt, kan man spare mange penge på drift og vedligehold.

Gør ligesom mange andre

Ejerforening

Super samarbejde

Andelsforening

Detaljeret rapport

Andelsforening

God til forsikringssag

Privat boligejer

Undgå stillads

overflyvninger

tilfredse kunder

års erfaring i byggebranchen